Klachtenregeling

Wat te doen bij een klacht?
Jacob Obrecht Tandartspraktijk werkt voortdurend aan de verbetering van haar diensten. Uw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Zelfs met al onze zorg en inspanning kunnen de resultaten soms toch variëren. Wij stellen het op prijs dat u de tijd neemt om ons uw bevindingen te laten weten, vooral als deze negatief van aard zijn. Daarna kunnen we samen naar een oplossing zoeken.
Als u niet tevreden bent
Uw behandelaar of de balie staat altijd klaar om uw kritiek, aanbeveling of klacht aan te horen. Daarnaast kunt u ons bellen of een online klachtenformulier invullen. Daarna bespreken we uw feedback intern met de betrokken partijen en nemen we binnen drie dagen contact met u op.
Het klachtenproces
Samen met u proberen we tot een passende oplossing te komen. Het is handig om te weten dat u ook gebruik kunt maken van de ANT en KNMT klachtenregeling wanneer er niet tot een oplossing gekomen kan worden. Wij zijn hier namelijk bij aangesloten.

De klachtenprocedures van deze tandheelkundige beroepsverenigingen houden zich aan de richtlijnen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector van iedere zorgverlener. De KNMT heeft twee mogelijkheden om uw klacht te behandelen: zij kan bemiddelen of overgaan op een formele behandeling door een uitspraak te doen. Er zijn geen kosten verbonden aan deze klachtenprocedure. Voor meer informatie kunt u terecht op www.ant-online.nl en bij de KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein (www.knmt.nl). Voor persoonlijke begeleiding of informatie kunt u bellen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) op 0900 20 25 012 (€0.90 p/m).
Inschrijven als nieuwe patiënt bij de Tandartspraktijk Jacob Obrecht kan via ons online formulier.
Inschrijven als nieuwe patiënt bij de Tandartspraktijk Jacob Obrecht kan via ons online formulier.